Welcome, guest! Please login or register.

    * Shoutbox

    RefreshHistory
    • hexedss1: Anyone would like to help on client side got a variable declartion Error
      August 15, 2018, 09:06:30 PM
    • SOUPSOUP: just get a vpn
      August 13, 2018, 06:44:28 PM
    • jme: _^_ will answer all of your javascript questions
      August 12, 2018, 07:11:00 PM
    • doomsale: and where is boxman?
      August 10, 2018, 03:16:59 AM
    • doomsale: Where can i play the Moparscape MMORPG with the Metallica instrumentals?
      August 10, 2018, 03:16:47 AM
    • doomsale: no longer clicking on doors and dummies at east bank
      August 10, 2018, 03:16:07 AM
    • doomsale: were all grown up now huh?
      August 10, 2018, 03:15:58 AM
    • _^_: hey everyone look at my graphs [link]
      August 06, 2018, 01:52:16 PM
    • braedyn: Someone pl0x help me out with PI Lottery!!
      August 03, 2018, 02:12:25 AM
    • Travas: p3n1s
      July 26, 2018, 09:46:33 PM
    • Krackkid: You up :eggplant:
      July 23, 2018, 06:18:17 PM
    • DeathsChaos9: no
      July 23, 2018, 03:53:31 PM
    • Emulous: Come check out Emulous: [link]
      July 22, 2018, 03:37:19 PM
    • Emulous:[link]
      July 22, 2018, 03:37:00 PM
    • Travas: ur mom
      July 21, 2018, 06:04:50 PM
    • YNRDAB: Watcha big ballers up too?
      July 20, 2018, 11:01:06 AM
    • dark250: i need help for coding client
      July 19, 2018, 08:27:37 AM
    • Travas: yes
      July 14, 2018, 02:19:44 PM
    • drubrkletern: lmao racist and sexist much?
      July 14, 2018, 01:11:52 PM
    • Cole1497: yeah i got you lil boat give me a second
      July 13, 2018, 03:19:35 AM

    Author Topic: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]  (Read 22640 times)

    0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

    Offlineofficialintdubpk

    • Member
    • **
    • Posts: 6
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #20 on: June 20, 2011, 07:53:04 AM »
    hahaha my source is released :)
    im working on a new one which i wont release ever again !

    - rees
    Runescape Gambling

    Offlinen0 b0rd3rs

    • Member
    • **
    • Posts: 91
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #21 on: June 20, 2011, 01:13:04 PM »
    hahaha my source is released :)
    im working on a new one which i wont release ever again !

    - rees
    Nice, ur previous work was very nice ;)
    gir: wanna have sex?
    guy: wanna listen to dubstep?
    girl: let's do both?
    police: so.. she just? exploded?
    guy: yes sir.
    Runescape Gambling

    Offlinemadden538

    • First Time Poster
    • *
    • Posts: 3
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #22 on: June 21, 2011, 12:27:41 PM »
    im new to this and i was wondering where do i put the cache could u send me email or pm on here

    [email protected]
    Runescape Gambling

    Offlinei r beast22

    • First Time Poster
    • *
    • Posts: 1
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #23 on: June 21, 2011, 10:15:31 PM »
    what do i do when it says the system cannot find the path specified?

    Offlinen0 b0rd3rs

    • Member
    • **
    • Posts: 91
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #24 on: June 22, 2011, 08:47:58 AM »
    gir: wanna have sex?
    guy: wanna listen to dubstep?
    girl: let's do both?
    police: so.. she just? exploded?
    guy: yes sir.

    Offlinedarkangel996

    • Member
    • ****
    • Posts: 310
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #25 on: June 22, 2011, 09:21:45 AM »
    hahaha my source is released :)
    im working on a new one which i wont release ever again !

    - rees

    nice your trying to pretend your the owner of this because of your name? get a grip.
    i will lodge my penis in your eye socket and cum on your brain.


    Offlinen0 b0rd3rs

    • Member
    • **
    • Posts: 91
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #26 on: June 22, 2011, 12:49:49 PM »
    hahaha my source is released :)
    im working on a new one which i wont release ever again !

    - rees

    nice your trying to pretend your the owner of this because of your name? get a grip.
    idk he's rees but its avaible ;)
    gir: wanna have sex?
    guy: wanna listen to dubstep?
    girl: let's do both?
    police: so.. she just? exploded?
    guy: yes sir.

    Offlineno1toldme2

    • Member
    • ****
    • Posts: 377
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #27 on: June 22, 2011, 12:51:42 PM »
    Need's pics and nice job.
    "96% of people won't stand up for God Put this in your Sig if you are one of the 4% who will"
    Harry and ron are stoned: http://t3.gstatic.com/image

    OfflineRock N Rolla

    • Member
    • ***
    • Posts: 113
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #28 on: June 22, 2011, 01:09:34 PM »
    You deserve alot of creds for uploading this (Including Cache) in my opnion,

    Anyways great job.

    Im going to start hosting this soon, if you intreseted in becoming staff add my msn:

    [email protected]

    And cheers  :rolleyes:
    Need help coding, add my msn: [email protected]

    Check out my new server for a chance to get mod.
    CLICK HERE!

    Offlinen0 b0rd3rs

    • Member
    • **
    • Posts: 91
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #29 on: June 22, 2011, 01:49:12 PM »
    You deserve alot of creds for uploading this (Including Cache) in my opnion,

    Anyways great job.

    Im going to start hosting this soon, if you intreseted in becoming staff add my msn:

    [email protected]

    And cheers  :rolleyes:
    nice :p
    gir: wanna have sex?
    guy: wanna listen to dubstep?
    girl: let's do both?
    police: so.. she just? exploded?
    guy: yes sir.

    Offlineveteran god: king cesar

    • Member
    • **
    • Posts: 46
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #30 on: June 22, 2011, 06:20:25 PM »
    Wtf did you do to the cursor? don't add a half ass method... especially when it comes to something like the cursor. you can't even see whatever the hell you're trying to click.

    (kinda p.o'd by that)

    aside from that one factor, it's really nice. I just dunno why you would release something so complete..? this is going to be leeched... =P

    Offlinen0 b0rd3rs

    • Member
    • **
    • Posts: 91
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #31 on: June 23, 2011, 07:54:05 AM »
    Need's pics and nice job.
    ive added a video.
    gir: wanna have sex?
    guy: wanna listen to dubstep?
    girl: let's do both?
    police: so.. she just? exploded?
    guy: yes sir.

    OfflineCoD4Erik

    • Member
    • **
    • Posts: 11
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #32 on: June 23, 2011, 05:12:02 PM »

    Hey it's me, i've seen peeps are making request topics for this, since all DL-Links are removed, I'm Re-Releasing it. [Not my work!!]

    This is a 317 loading 600+ cache based on Project insanity, better known as [PI].

    VIDEO [Not made by me]:

    http://www.y0utube.com/watch?v=S2qBpqM4sHE    [0 needs to be o]

    FEATURES:

    1000x XP Rate
    Stable Economy
    Full Jad, start at 360's
    255 Region Fix
    Anti Cheat Client
    No Dupes
    Curse Prayers
    Full Divine Spirit Shield
    Full Arcane Spirit Shield
    Full Elysian Spirit Shield
    Full Spectral Spirit Shield[/COLOR]

    100% Dragon Claws
    Active PK'ing
    "Lagg" Fixes
    Proper Item Switching
    Switching Tab (HP Bar, Hitmarks etc...)
    Switch Between Playing In 525 Or 317 Graphics
    Corporeal Beast
    Full Godwars (With Killcount Noway to Clip Into A Chamber)

    RFD Minigame
    Warrior's Guild
    Steel & Iron Dragons
    Hill Giants
    Tormented Demons
    King Black Dragon
    Coinshare
    Lootshare

    Staff of light (Real Effects and special attack)
    PvP Armors
    PvP Zones
    NPC Clipping
    Auto Donation
    Donator Zone
    Donator Tab
    Donator Items
    Chaotic Weapons & Armors


    PVP SYSTEM:
    Teleporting in combat will decrease your EP by 10-15%


    DOWNLOAD LINKS:
    Client:      http://uppit.com/nim7nr2mhvv0/intdubpk_client.rar
    Source:    http://uppit.com/94tknv49xmch/intdubpk_source.rar
    Cache:     http://uppit.com/gdjih04x10dx/intdubpkcache.rar

    235 Times downloaded. 06/23/2011. 17.37 GMT+1.


    CREDITS
    100% to Rees -> Creator of intdubPK.

    If it's really as you say it is, 10/10.

    OfflineFridder

    • Moderator
    • *****
    • Posts: 5,107
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #33 on: June 23, 2011, 08:15:07 PM »
    Do you have permission from the creator of this source to post it?
    what the fudge is this shit

    Offlinen0 b0rd3rs

    • Member
    • **
    • Posts: 91
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #34 on: June 25, 2011, 04:24:22 AM »
    Do you have permission from the creator of this source to post it?
    Rees released it but the links were down, and he feels to bored for reuploading dem.
    So i re-released it.
    gir: wanna have sex?
    guy: wanna listen to dubstep?
    girl: let's do both?
    police: so.. she just? exploded?
    guy: yes sir.

    Offlinemarn1x409

    • First Time Poster
    • *
    • Posts: 4
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #35 on: June 28, 2011, 03:30:16 AM »
    haha, i am dutch too XD :|:|:P Ty for the client and source mate :) it looks good :D 10/10!

    OfflineMod Groen

    • Member
    • **
    • Posts: 55
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #36 on: June 28, 2011, 04:35:14 AM »
    Much people say if you use this source your server will fail

    But i still believe it can be successful =)

    OfflineSolitaire

    • Member
    • **
    • Posts: 45
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #37 on: June 28, 2011, 08:03:11 AM »
    Looks horrible.

    Offlinethuqs range

    • Member
    • **
    • Posts: 90
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #38 on: June 28, 2011, 01:34:54 PM »

    I get this error when i try to run the client.



    Offlinen0 b0rd3rs

    • Member
    • **
    • Posts: 91
    • Thanks: +0/-0
      • View Profile
    Re: [PI] IntdubPK. [RE-RELEASE]
    « Reply #39 on: June 28, 2011, 04:08:54 PM »

    I get this error when i try to run the client.



    i e-mailed you about this.
    gir: wanna have sex?
    guy: wanna listen to dubstep?
    girl: let's do both?
    police: so.. she just? exploded?
    guy: yes sir.

     

    Copyright © 2017 MoparScape. All rights reserved.
    Powered by SMFPacks SEO Pro Mod |
    SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal